springa

Min kondis börjar bli bättre haha. Eller ah den e ju inte världens bästa men sprang längre idag än vad jag brukar haha. När jag hade kommit en bit in i kyrkogården så kommer typ 30 pers emot mej, svartklädda... Hmm det kändes ju dumt att springa mot dom då dom tog upp hella vägen, och det var väl antagligen en begravning eller något så jag vände tillbaka och sprang hem :) Skönt var det iaf.

Jaja, kom på att jag glömde skriva att jag och Joanna var och hälsade på Nora i förrgår. Gud va kul det var. Det var ju så längesen :)
vi fick skjutts dit av Dennis, först trodde vi att vi kört fel men sen såg vi citytorget =) Men när vi ringde Nora så var hon inte hemma haha. så vi gick in och satte oss i bergsjökrogen. Det var ju så kallt ute.
tillslut kom hon iaf. Åh vad glad jag blev.
vi gick iaf upp till henne, men var inte där så länge för klockan var så mycket.
Vi får ses snart igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0