stan och bio

Har varit i stan idag med Daniel. Köpte ett smycke till tungan :) Najs :) ska köpa ett till snart också eller ah köpa och köpa är medlem på en sida där jag samlar poäng, behöver 23 tusen för att få ett smycke till tungan haha men jag är snart uppe i 20 tusen så :) Om ni också vill kolla sidan så gå in HÄR <-- länk.

Jaja, vi var på åhlens också och kollade på solglasögon :) Hittade ett par som jag gillade så ska kanske åka in imon och köpa dom. får hoppas dom inte hinner ta slut, men det tror jag inte haha :D

Varit på bio idag också med min bror. Vi såg seventeen again haha ^^ skitkul. Var typ ingen som var på bion så det var skönt. Båda har rabattkort också så vi fick för halva priset. har 2 gånger kvar höhö.

Imon ska jag upp tidigt, ska ut och springa genom kyrkogården :D ska bli skönt.

Nu ska jag kolla när Daniel spelar poker.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0