För morfar

Pratade precis med min mormor och morfar i telefon. Morfar klagade lite på att jag inte bloggar så jag får väl skriva ett inlägg så han har något att läsa haha :)

Vad har hänt idag ?
Jag lämnade in min mobil. Luckan har gått av. Men killen som jag snackade med sa att om dom som reparerar den anser att jag gjort sönder mobilen själv så måste jag betala för reparationen men jag kan också välja att bara få tillbaka den men då måste jag betala en avgift på 275 kr.. Nejtack.. Men killen var schysst och sa att han kunde ta bort den avgiften så tack för det.
Fick även en lånemobil tills jag får tillbaka min.

Annars har jag bara varit hemma med Melinda och myst. Vi har bakat kladdkaka och lite sånt .

Imon ska jag ringa kortedalas ålderdomshem som segar med att ringa mej.. Ska se vad det är som händer.. Om jag får jobbet eller inte. Hoppas !!!

Känner att jag har en förkylning på G också. Usch jag vill inte bli sjuk..
Jaja.. Vi hörs när vi hörs.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0