Min mobil

Jag lämnade ju in min mobil på lagning för ett tagsen. Igår fick jag hem brev där det stod att det skulle kosta nästan 900 kr att laga den. Det var ju nästan va mobilen kostade så nej det tänker jag inte betala. Men så stod det att för att få tillbaka mobilen så skulle det kosta 300 kr. Så jag ringde upp mediemarkt och sa att dom lovat att jag skulle slippa betala den avgiften så det slipper jag nu. Skönt. Får tillbaka mobilen nästa vecka. Fast luckan kommer fortfarande vara av så jag kommer typ inte kunna använda den, lite synd. Får se om jag kan låna Dennis mobil lite längre nu när han ändå köpt en ny mobil.

Nu ska jag, Melinda och Danne åka till lek&buslandet :) Först mådde Melinda dåligt så vi bestämde att inte åka dit men 10 minuter efter mådde hon bra igen. Nu ligger hon här bredvid mej. Hon målar och sjunger =) Min lilla docka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0